Arab 2 daY
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Arab 2 daY

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ابدا مش هنسيب اهالينا كلمات محمد الداؤدى | الفكره جت من خلال برنامج البيت بيتك وكان الحيث عن السيول ففكرة فى كتابة هذه الاغنيه وبصراحه احتاج رئيكم وعلى فكرة انا بغنيها بطريقه جميله جدا انشاء الله

كاتب الموضوعرسالة
محمد الداؤدى
عضو جديد
عضو جديد
محمد الداؤدى

ذكر
البــلــد : القاهره
نشاط العضو :
ابدا مش هنسيب اهالينا   كلمات محمد الداؤدى   |  الفكره   جت من خلال برنامج البيت بيتك     وكان الحيث عن السيول ففكرة فى كتابة هذه الاغنيه وبصراحه   احتاج رئيكم      وعلى فكرة انا بغنيها بطريقه جميله جدا   انشاء الله Left_bar_bleue0 / 1000 / 100ابدا مش هنسيب اهالينا   كلمات محمد الداؤدى   |  الفكره   جت من خلال برنامج البيت بيتك     وكان الحيث عن السيول ففكرة فى كتابة هذه الاغنيه وبصراحه   احتاج رئيكم      وعلى فكرة انا بغنيها بطريقه جميله جدا   انشاء الله Right_bar_bleue

ابدا مش هنسيب اهالينا   كلمات محمد الداؤدى   |  الفكره   جت من خلال برنامج البيت بيتك     وكان الحيث عن السيول ففكرة فى كتابة هذه الاغنيه وبصراحه   احتاج رئيكم      وعلى فكرة انا بغنيها بطريقه جميله جدا   انشاء الله Empty
مُساهمةموضوع: ابدا مش هنسيب اهالينا كلمات محمد الداؤدى | الفكره جت من خلال برنامج البيت بيتك وكان الحيث عن السيول ففكرة فى كتابة هذه الاغنيه وبصراحه احتاج رئيكم وعلى فكرة انا بغنيها بطريقه جميله جدا انشاء الله   ابدا مش هنسيب اهالينا   كلمات محمد الداؤدى   |  الفكره   جت من خلال برنامج البيت بيتك     وكان الحيث عن السيول ففكرة فى كتابة هذه الاغنيه وبصراحه   احتاج رئيكم      وعلى فكرة انا بغنيها بطريقه جميله جدا   انشاء الله Icon_minitimeالجمعة فبراير 19, 2010 5:54 pm

ابد مش هنسيب اهالينا
فى توشكا واسوان وسينا
كل بلدنا غاليه علينا
بالخير كده ديما تلاقينا
يابلدى انا ايدى فى ايدك
بالخير ديما ببقى شهيدك
حتى فرحك جرحك عيدك
قلبى كده ديما يناديكى
ابدا مش هنسيب اهالينا
فى توشكا واسوان وسينا
كل بلدنا غاليه علينا
بالخير كده ديما تلاقينا
بجهودك وجهود اولادك
هنعلى ديما امجادك
انا عاشق ارضك ورمالك
نيلك بالخير كده يروينا
ابد مش هنسيب اهالينا
فى توشكا واسوان وسينا
كل بلدنا غاليه علينا
بالخير كده ديما تلاقينا
جراحك بتاثر فيا
وعشانك اسهر لياليا
يابلدى ياضى عنيا
مش بكلامنا وباغانينا
ابد مش هنسيب اهالينا
فى توشكا واسوان وسينا
كل بلدنا غاليه علينا
بالخير كده ديما تلاقينا
ارجو رئيكم
مهم جدا لى وشكرا لكم

ابدا مش هنسيب اهالينا كلمات محمد الداؤدى | الفكره جت من خلال برنامج البيت بيتك وكان الحيث عن السيول ففكرة فى كتابة هذه الاغنيه وبصراحه احتاج رئيكم وعلى فكرة انا بغنيها بطريقه جميله جدا انشاء الله
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ...^*-. فن كتابة الخاطره .-*^..., ( ارجــــــو الـدخــول )
» قوانين: منتدي الحبيب محمد صلي الله علية وسلم
» فتاة تحدت الله عز وجل الله يحمينا فماذا كانت النتيجة ؟؟!!
» امراة خافت الله فأعزها الله "
» **رؤية جثة أسد الله ( سيدنا حمزه بن عبد المطلب) رضى الله عنه